lördag 21 maj 2011

Äkta kärlek!

Jorden gick inte under då. Harold Camping hade fel, ännu en gång. Igår kväll ringde jag min bästaste vän susie q med fönen som skriver sin c- uppsats att sa till henne att hon borde göra något vettigare av hennes eventuella sista kväll, som att få ligga en sista gång.

Ikväll fick jag ett sms av henne som löd: Jahopp då var det ungefär en timme kvar. Tack för allt, jag älskar dig och ha´t förjävligt om vi inte ses på andra sidan.

Det värmde mitt hjärta att hon tänkte på mig så jag svarade: Ha ha! Skrämde jag dig? Hoppas du gjorde något kul igår och att du fick ligga en sista gång. Älskar dig med. Tack själv för alla roliga stunder och kladdkakor. Smäller det så ses vi nog där nere! Puss

Det ni, är äkta omtanke och kärlek till varandra!

Inga kommentarer: