måndag 16 april 2012

Ångest!

Ok, nu har jag ångest! Min sista mammalediga dag går mot sitt slut och hjärtat börjar skrynkla ihop dig.

Jag åker kl 6 imorgon bitti på utbildningsdagar i tre dagar !

Tre dagar borta! Hjärtat gör ONT
Det är så här det kommer vara nu ett tag, att jag jobbar några dagar och sen är ledig ett par dagar.

Fördelen är att när jag är ledig är jag HELT ledig i flera dygn! Full kvalitetstid till barnen .

Men när jag jobbar kanske jag kommer gråta små skvättar i smyg.

Jag tänkte förvarna barnens lärare också att de kanske inte kommer komma i matchande kläder, eller ens i likadana strumpor framöver. Att det också finns risk för att gympskläder glöms osv.

Jag gjorde inte det . Jag ska min varg en chans. (sumpar han den förklarar jag läget för skolan )

Inga kommentarer: