tisdag 10 april 2012

Uppdatering!

Vi måste ju dra en uppdatering vad som hänt sedan sist.
Faktiskt så har det inte hänt så mycket.
Jag skulle förra veckan börjat jobba på mitt nya jobb men uppenbarligen tyckte inte universum så utan gav mig en kraftig dubbelsidig lunginflammation som jag drog med för länge och blev inlagd på sjukhuset i fem dagar med syrgas, dropp och pencillin i alla dess former.

Så där är vi nu. Inte på sjukhuset då men där i livet. Jag kom hem för en vecka sedan men är fortfarande förbaskat trött och klen.

Så... Jag är sjukskriven och nya jobbet får vänta. Vargen är också hemma. Han får vabba och ta hand om Lilly under tiden som jag kommer i form igen.

Som ni ser på bilden har jag en ful utväxt. Den är borta nu. Jag missade min frisörtid när jag låg på sjukhuset så idag ringde jag min frisör och tjatade till mig en akuttid och flåsade ner till stan!

Hur mår ni? Vad styr ni med?

Inga kommentarer: