söndag 15 januari 2012

Dagens roligaste SMS

2 kommentarer:

gunvor j with the blond ******* sa...

jajävlar va jag saknar dig din gamle oäv. kom hit och dra en karate innan jag sticker. lite körigt för mig att komma iväg mitt i flyttpackningen if you see what i mean. det drar ihop sej.
sa flickan.

Lina sa...

Jamen Gudrun , när drar du? Vi borde verkligen ta oss för en " om din kompis somnar på bordet en gång till så slänger vi ut henne karatefylla" innan du drar. The problem is time, och avstånd!
Kan vi mötas halvvägs? Dra en fylla på okänd ort liksom.
Du ska förstås inte till bruket och kyssa dina föräldrar farväl innan du drar till pälsmössornas land.
Isåfall är ju saken biff. Då ses vi på klamydiagrottan.
Vi skulle även kunna smyga runt på bangstreet och begrunda gamla synder ;)
Eventuellt även bada nakna och krama träd!

Ååhh jösses vad nostalgisk jag blev! God damn it vad jag saknar dig!!!!!!