måndag 16 januari 2012

Jag delar sovrum med väldigt många!

Häromveckan bytte alla rum med varandra här i huset.
Jag gav mitt älskade stora sovrum med walkincloset, balkong och öppen spis till min äldsta avkomma.
Jag räknar med att hon kommer återgälda det senare i livet.

Nu delar jag sovrum inte bara med vargen och Lilly utan också med en jävla massa fiskar.

Jag har hittills avstått ifrån att berätta för er om Vargens fetisch. Mest för att han blir så sur för att han tror att jag hånar honom.

Hans fetisch är akvariefiskar. På den nivån att han hänger på fiskforum och troligtvis får stånd när han ser en riktigt fin fisk.

Akvariet delar nu sovrum med oss. Missförstå mig rätt, det är fint. Riktigt fint. Han har öga för det här.

Problemet är bara att några av fiskarna hoppar. När de slår i vattenytan låter det som när man bajsar och korven träffar vattenytan.
Känslan blir alltså en smula festival. Som att somna bredvid en offentlig toalett ...

1 kommentar:

Elly sa...

Min sambo är precis likadan...
helt akvarietokig. Forum hit, forum dit. Bygga ditt bygga datt... haha. De värsta är väl hans tjat på allt han ska göra. haha