lördag 28 januari 2012

Happy birthday to me!!!

Då var det dags att fylla år igen. Jag började fira in igår tillsammans med Lillys pojkvän och hans föräldrar. De kom över hit med en riktigt god laxsallad, ost, fikonmarmelad och vin.
En kanonkväll helt enkelt!

Jag fick en present av vargen igår eftersom jag ändå skulle ner på stan. Ett presentkort på vero moda, så jag uppdaterade vårgarderoben lite.

I morse fick jag ett armband av underbara Novalie som hon hade gjort. Såna presenter går rakt in i mammahjärtat.

Sedan gick vi ner på stan och jag fick en underbar present av min varg. Något jag önskat mig länge. En Odd Molly vinterjacka. Jag älskar Odd Molly ! Jag älskar min jacka!

Inte nog med det så dök finaste Cissi (siggans mamma ni vet ) upp med man och barn och överlämnade vin och presentkort på ost och deli!
Att jag har fina vänner!

Sen kom min pappa med blommor och en elektrisk fönsterputsare vilket passar mig ypperligt. Jag hatar att putsa fönster men nu kommer det gå smidigt. Min lillebror Elias och hans söta tjej Lovisa kom också hit och hängde.

Sammanfattat en mycket bra födelsedag! Hur mycket tror ni jag fyllde? Kom igen nu och dra till med en rättvis gissning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du fyllde 31? Fast egentligen tycker jag att du ser mycket yngre ut! =)

Lina sa...

Vilken tur att du tycker jag ser yngre ut då, för det är jag :) men det var sista gången jag fyllde något på 20 ;)