måndag 26 juli 2010

Underbara möten!

Regnig söndag igår.

Spontant bestämde vi oss för att åka en sväng till Ikea. Bestämde även att ta en tur till Biltema för att köpa saker som behövdes för att laga min bil så den går igenom ombesiktningen som ska ske snart. Jag drar ut på sånt i det längsta.

I Bruket bor mina "gamla" vänner. Inte då menat att de inte är mina vänner längre utan att de är sådana vänner jag känt länge, sen jag var liten.

Igår åkte vi och hälsade på min vän Therese då hennes man skulle laga min bil. Underbart roligt att träffas igen. Det var nog ett år sedan sist.

Mitt i allt ringer det på dörren och Therese säger att hon har en överraskning åt mig. In kliver Anna, Therese kusin och min allra äldsta vän som flyttat iväg till Lund och bara är på blixtvisit i Bruket.

Det var så roligt att vi var samlade igen. Många år sedan vi sågs alla tre. Det blev mycket skratt och mycket kramar!

Tack snälla ni tjejer för att ni förgyllde min dag/kväll och tack snälla Christian för att du lagade min bil.

Inga kommentarer: