söndag 27 november 2011

Tillbaka på noll

Vi hade riktigt bra nätter. Läggningarna gick smidigt och nätterna var helt okej.

Så drar hon på sig en dunderförkylning min lilla skrutta. Täppt näsa som varken snorsug eller koksalt verkar rå på. Febrig är hon med för första gången.

Så nu sitter vi här . Jag uppbullad i sängen och Lilly sover på min bröstkorg. Då kan hon andas. Hon får äta sin välling sittandes .

Synd om henne och synd om mig som är ensam för femte natten av sju den här veckan.

Vargen jobbar natt , men det gör väl jag med? På ett sätt !

Nu njuter jag av bebisvärme på magen, sniffar lite på hennes hår och hör att hon kan andas bättre .

Ute blåser det. Storm va? Men det vet ni ju redan. Alla skriver det som sin facebookstatus. Som om någon skulle missa det!

Inga kommentarer: