lördag 22 oktober 2011

Ett skepp kommer lastat!

Med två små gullungar som ska plaska i simhallen med sina morsor.

Lilly och Sigrid tyckte det var väldigt skoj. Jag med. Jag gillar att hänga med Cissi. Hon är så jäkla skoj. Det är lite jävlaranamma i henne, som jag gillar. Inget konstlat. Rakt på sak, inget jävla pretto.
Bara en skön brud att hänga med. Hon bakar också världens godaste äppelkakor. Jag fick med mig en påse hem från simhallen. Tur det, för min mamma kom på besök.

Men Cissi, jag sa att det var du som hade bakat de!


1 kommentar:

Cissi sa...

Världens sötaste gullungar! Jag tyckte oxå det va skoj, får vi göra om :)
Låter som jag är rätt skön att hänga med när jag läser din beskrivning av mig :) Varför va nån annan när man kan va sig själv liksom?!

Haha... Hoppas du sparade en bit till Chirre :) Du ska få receptet när vi ses.