onsdag 19 oktober 2011

Skenet bedrar

Ja, jag vet. Hon ser väldigt söt, gullig och snäll ut men det är hon inte alltid.

Vi har haft ännu en helvetesnatt utan sömn. Hon är inte ledsen och skriker alltså utan bara inte vill sova utan bökar och styr.

Detsutom har hon universums energi på dagarna. River ut allt hon kommer åt, reser sig mot allt och ramlar eftersom hon egentligen är för liten för att kunna sånt och helt saknar vett. Igår greppade hon tag i min näsa och reste sig upp.

Hon stoppar allt i munnen och pillar på allt, kryper snabbt som en vessla fram till kontaktuttagen eller försöker käka hundens mat. Alltså kan jag inte vända ryggen till en sekund.

Detsutom utnyttjar hon att hon fått tänder och bits.

Nu ska jag dra och träffa psykologen. Känns som bortkastad tid eftersom jag är så jäkla trött att jag inte kommer fatta vad hon säger och framstå som utvecklingshämmad.

Inga kommentarer: