torsdag 13 oktober 2011

Så här var det!

Okej, idag kan jag berätta varför jag var vaken i över 35 timmar. Igår pallade jag inte, jag var så jävla trött.

Först gick jag upp som vanligt vid sju på tisdagsmorgonen och körde på i mitt vanliga tempo.

På kvällen blev jag inringd till nattjobb och var alltså vaken hela natten.

Men efter nattjobb kunde jag inte sova för Vargen jobbade dag och senare hade jag en kvällstur inbokad sedan tidigare.

Sedan igår natt när jag äntligen skulle få sova så passade Lilly på att ha sin första vakennatt . Min lilla tjej får tänder och har ont.

Men i morse gick vi till öppna förskolan som Lilly älskar. Sedan lunchade jag med en vän, åkte och handlade ett bord och en matta för våran nya soffa kommer imorgon .

Sen blev jag erbjuden ett nattpass i natt med så jag slumrade en stund på eftermiddagen.

Satan vad jag svamlar. Bättre att svamla än att inte kunna kordinera rörelser som igår.

Lilly har åkt motorcykel idag förresten.

Inga kommentarer: