onsdag 15 september 2010

Det kunde skett ett mord....

Alla ni som läser min blogg har ju knappast undgått att jag i en och halv månads tid spytt upp allt jag äter.

Nu är det så att jag är inne på tredje dagen UTAN och för första gången på mycket, mycket länge blev jag sugen på något. Hamburgare från Åhmans och en hälften av varje (hälften pommes, hälften mos för er som inte vet)

Lycklig som tusan över en hungerskänsla och ett faktiskt matsug tryckte jag glatt i mig allt. Då säger min pojkvän: "du får inte göra det här till en vana, att äta fet mat, för jag vill inte ha ett tjockt barn"

Jag visste inte om jag skulle bitchslapa honom, slänga milkshaken över honom eller helt enkelt mörda honom.

Alternativ fyra är ju att äta så mycket att det växer till en sjukilos klump som jag utan protester ska föda fram vaginalt så jag spricker utav helvete så han aldrig mer får ligga. Känns som ett rättvist straff!

2 kommentarer:

Yohanna sa...

ni e bra roliga ni!!!
men ja hade nog gett han en höger iaf... å sen förbjudit honom från allt vad öl heter i 3 år framåt=)

Lina sa...

bra idé yohanna, problemet är ju bara att han inte dricker knappt så det skulle ju inte vara något straff. Men ingen snickers kanske ;)

japp, en höger skulle han ha. Typiskt män, vore bättre att vänta barn med en kvinna en vad säger du?

Nåt straff ska det bli, han kommer inte ur det här ostraffad ;)