onsdag 22 december 2010

Nu hade han tur!

Igår var jag på elgiganten och skulle köpa en sista julklapp samt en ny laddare till Moas mobil (eftersom katten tuggat sönder hennes)

Häromdagen var jag på telia och där passade inte den laddaren som det stod skulle vara till hennes modell.
Därför dubbelfrågade jag säljaren om den laddaren han tog fram verkligen kommer att passa.

Säljaren blåser upp sig och säger att han minsann sålt så många laddare att jag kan inte ana. han är 599% säker säger han. OCH.....har han fel får jag komma tillbaka och sparka honom i skrevet.

Han har ingen aning om vem han säger det till tänker jag.

Tur för honom att den passade, annars hade han varit ute på hal is.

2 kommentarer:

Stella sa...

På sätt och vis var det lite synd att han hade rätt... Jag tycker att det låter som om han förtjänar en spark i skrevet i alla fall - han låter lite väl överlägsen! ;)

Lina sa...

verkligen!!!! snacka om udda försäljningsknep!!!