fredag 16 december 2011

Eftermiddag med Mosan!

Jag har som sagt spenderat eftermiddagen i simhallen tillsammans med min äldsta dotter.

Det är alltid spännande att hänga med henne.

För det första var jag pinsam som var tvungen att vara naken. (svårt att undvika stundtals i just simhallen)

Sen är jag helt ute som inte kan trostricket.

Hon lyckades detsutom uppvigla mig till att hoppa (skrikandes) från treans trampolin, samt göra string av mina bikinitrosor när vi åkte rutschkana så det skulle gå jättesnabbt.

Roligt hade vi. Jätteroligt faktiskt. Hon är så jävla skön min unge. Hade jag varit 10 bast skulle jag haft henne som bästis. Hon är grymt kul att hänga med.

Hon har också rejält med skinn på näsan och ett självförtroende som inte går av för hackor.

Jaaaaa , jag är så stolt över att vara hennes mamma!

Jag glömde förresten min deo hemma och fick låna Moas. Jag har inte luktat date under armarna sen discon i mellanstadiet !

Inga kommentarer: