tisdag 20 december 2011

Julstämningen smyger sig på!

Idag har jag varit sjukt effektiv.
Storhandlat julmat, städat och pyntat lite mera

Sedan kom Novalie hem från skolan och vi lyssnade på julmusik och bakade tre sorters julgodis

Vit choklad med lime och krossade polkagrisar. ( jag vet att det ser ut som typ späck, men Novalie försäkrade att det var supergott)

Ingen jul utan Rocky road

Nytt för i år. Nougat med rostad mandel och havssalt.

När vi bakat klart kom min pappa och vi fikade. Sedan var han barnvakt en stund så jag kunde fixa sista julklapparna.

De stora tjejerna hängde med morfar hem. Nu har jag bebismys och väntar på att vargen ska sluta jobba och komma hem med kinamat, för nu har jag gjort mitt för idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser smarrigt ut:) recept vore ju pricken över i!:)