onsdag 7 december 2011

Vi förtydligar igen då!

Jag tar ett ännu tydligare förtydligande då. Vissa personer kräver överpedagogik och gärna i punktform för att fatta:

1. JA! Det här är en öppen blogg, MEN den är FRIVILLIG att läsa. Stör man sig får man gärna låta bli

2. Det är MIN blogg. Jag skriver vad jag vill, om vem jag vill och när jag vill.

3. Oftast är det inte gnäll utan ironi. Ironi är en sorts humor som går fram till de flesta normalbegåvade människor.

4. Det här är ingen gulligullblogg med bara solsken, prinsessbarn, långkok, älska varandra hela tiden och storstädning på fredag. Det här är sanningen. Många gånger draget till det yttersta, men dock faktum över hur man faktiskt kan känna det.
För er som låtsas att livet alltid är rosa sockervadd så finns det de som uppskattar att läsa om att fler känner likadant ibland.

5. Jag tål kritik. Men jag besvarar den!

4 kommentarer:

Stella sa...

Fortsätt klaga om du vill!!! Det är ju faktiskt DIN blogg!!! Om någon klagar på att du klagar så är de, enligt mig, patetiska. Eftersom jag tyvärr inte har några barn, så känns det bra att läsa om hur jobbigt det kan vara, det dövar liksom smärtan av att inte ha några egna barn... ;-)

Vissa gånger kanske jag inte gillar det du skriver men då bryr jag mig inte för, som du skriver, det är frivilligt att läsa DIN blogg!!!

Fortsätt att skriva vad DU vill! :-)Jag längtar oftast efter varje inlägg, blir lite besviken när du inte skrivit något nytt...

Lina sa...

Hej Stella! Det var ett tag sen! Har saknat dina kloka ord och skarpa kommentarer! Är glad att du hänger kvar! Kram

Lina sa...

Hej Stella! Det var ett tag sen! Har saknat dina kloka ord och skarpa kommentarer! Är glad att du hänger kvar! Kram

Stella sa...

Självklart läser jag din blogg!!! Det är den enda bloggen som jag följer slaviskt! Tyvärr är jag dålig på att kommentera. :( Har jag däremot något jag vill få fram, så kan du lita på att jag kommenterar. ;-) Kram