lördag 24 december 2011

En fröjdefull jul!

Vi har haft en underbar julafton om än en aning stressig. Många ska hinnas med.

Vi började dagen hos Lillys farmor och farfar. God mat . Svensk/chilenskt julbord


Trevligt umgänge

Vargen glömde bort att tomtekläderna låg på våran vind, så vi fick improvisera med bomull och tejp

Sen åkte vi vidare till min storebror där hela tjocka släkten var samlad och granen fullproppad med paket under sig.

Puss på dig kusin!

Lägg märke till på bilden att Pontus precis hostar ut en vindruva han fått i halsen!

Alla kusinerna!

Den bästa julklappen var att jag i år fick fira med alla mina flickor!

Glada barn!

Vargen hade gett mina julklappar till min lillebror som slagit in och skrivit på dem!

Me and all My brothers!

Hoppas ni har haft en lika fin jul som vi!

Puss på er!

Inga kommentarer: