tisdag 7 juni 2011

Helt lost!

Jag vet fasen inte vad det är med mig. Jag är tankspridd och trögtänkt. Fattar inte saker som egentligen är självklara.

Jag har nu precis landat hemma igen. Lilly och jag skulle gå en långpromenad efter att vi lämnat Novalie på dagis. På väg därifrån kände jag mig lite konstig. Yr och huvudvärk. Då slog det mig att jag GLÖMT både att äta frukost och dricka kaffe. Så nu gör jag det.

Igår kväll upptäckte jag Vargens traderakonto. Faktiskt så har jag aldrig hängt där innan. Det är ju svinkul Jag började buda och vann ett väggord direkt. Sen berättade jag för Vargen att jag lagt bud på tre par converseskor och hoppas på att jag vinner några.

Vargen suckar och säger: Men Lina, nu kanske du vinner alla tre fattar du väl.

Ja, det fattar ju. Tydligen inte. Vi får väl se om jag sitter här med tre par exakt likadana skor snart då.

Vad var det nu jag skulle göra då? ja, visst ja. Fortsätta min promenad.

Inga kommentarer: