måndag 6 juni 2011

Vi firade nationaldagen med en pullknock!

Sommarväder. Vi packade ihop oss och drog till poolen vid lysingsbadet och spenderade dagen där. Moa lyckades på något vis få sin lillasyster (som är rädd för allt) att åka vattenrutchbanorna.

Sedan kom de bort till oss, Novalie gråtandes och höll sig för pullan och Moa ojandes och höll sig för huvudet. När vi frågade vad som hänt berättade de att Moa hade åkt först och skulle ta emot Novalie när hon kom ner. Men Moa stod för nära och Novalie kom med en väldig fart och knockade Moa med pullan rakt i ansiktet.

Det är nog fasen bara mina barn som lyckas med något sådant.





Novalie tyckte att det sved under ögonen och bad om solkräm så hon kunde smörja sig.

Shit, jag är helt slut. Det tar på krafterna att åka rutchbanor och leka haj!

3 kommentarer:

suzie sa...

aaaaaahahahaha jag dör

Anonym sa...

Du är fn i mej helt tokig, pullknock, vilket ord jag skrattar på mig!!!

Lina sa...

PULLNOCK!!!! Det ska ta mig tusan in i ordboken!