måndag 13 juni 2011

Måndagsvikten....

....Blir ju liksom inte riktigt lika rolig att avslöja nu när jag inte kunde hålla mig tidigare i veckan. Men okej.....69.3. Fuck, så jävla skönt. Jag är fasen ganska smal nu igen. Jag är ju ganska lång också. För att jämna ut menar jag.

Vill ni ha bantningstips?

Det får ni inte av mig. Som jag sagt tidigare så bantar jag inte. Jag har alldeles för dålig karaktär. Igår åt jag kakor till lunch. Jag går ner ändå. Jag tycker det är skittråkigt att träna också så det hoppar jag gärna över. Däremot promenerar jag gärna. Idag har jag promenerat med underbara Linda. Sedan satt vi på hennes gård och fikade. Våra män uppslöt också. Trevlig förmiddag.


Lilly trivdes och hade det skönt i gräset.
Annars då? Jag har inte haft tid med er. Eller jo...tid är allt jag har. men solen har skinit, vännerna sällskapliga och buden  bra på tradera därav bortfallet härifrån.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Lilly har nästan exakt likadana kläder som Signe har idag=)

Lina sa...

= )