torsdag 2 juni 2011

Vargen var en järpe!


Ni kommer ju ihåg förra veckan när jag visade er den fina mössan jag köpte till Lilly och hur Vargen hånade den. Varje gång jag tar på henne den så påpekar han hur ful den är.

Därför, idag för att retas plockade jag fram den här mössan.  Vargen blev nästan lite sur på riktigt (för han har ingen humor) och sa att jag förfulade Lilly. Har ni hört så jävla dumt! Förfula ?!

Mössan är ju sådär riktig fulsöt. Jag tycker Lilly ser ut som en pytteliten Laura Ingalls från lilla huset på prärien. 
Jag tror bestämt att jag hade den när jag var liten och jag var en riktigt söt liten unge. men det tycker inte Vargen. Han tycker inte jag var söt när jag liten. Han påpekade att jag hade tjocka kinder. Snacka om att kasta sten i glashus. Han såg ut som en liten köttbulle. Eller nej förresten...han var ganska avlång så han var nog mera lik en järpe.

Inga kommentarer: