fredag 28 januari 2011

Det var väl 25 va?

Hipp hurra för mig som fyller år idag!

Jag har haft en fin dag med underbara presenter och såklart en wienersemla.
Fina Moa har bakat cheesecake som ska avnjutas under kvällen.


Fina kolor!


God parfym!


Underbart vackra blommor av mina svärföräldrar!


Har ni sett vad jag fick av min älskling! ett underbart halsband helt i min stil. Svårt att se på bilden vad det står på, men texten är: "You had me at hello"

Då fick jag tårar i ögonen!  

Sen fick jag som sedvanligt en massa teckningar och av Novalie diverse gulliga saker insnurrade i strumpor! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas dagen har varit bra.

Jag lämnar nu en recension på Theorins senaste bok, den var helt okej men inte så där spännande som jag vill minnas att jag tyckte Nattfåk" var. Men helt klart läsvärd. Ska kolla igenom mina böcker i helgen och återkommer med en lista så är det bara att pricka för vad du vill ha.

Lina sa...

Han är en aning ojämn theorin om jag ska säga vad jag tycker, nattfåk var riktigt bra, men den första (minns ej namnet) var inte alls så bra....

Tack så hemskt mycket!!! kram