torsdag 13 januari 2011

Jag tycker han är snygg!!!!

Moa: Mamma, hur tänkte du nu när du skulle skaffa ett tredje barn?

Jag: Hur menar du?

Moa: ja alltså, hur tänkte du egentligen?

Jag: Tycker du att jag klantat mig?

Moa: nej, nej. jag bara undrar hur ni tänkte. Hur ni kom på att ni ville ha ett barn tillsammans?

Jag: Jo, nu var det ju inte riktigt planerat så vi hade inte riktigt pratat om det.

Moa: Jaha, så ni gjorde det och så blev du med barn. Men ni är ju glada ändå?

Jag: det är klart att vi är!

Moa: jo det klart. jag bara undrade hur du tänkte, men man ska väl inte tänka på utseendet när man skaffar barn med nån.

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Haha sköna barn du har :)
Men jag måste bara fråga, bor ni på Bergsgatan? Jag och min sambo har också bott där, men jag tror vi både ovanför eran lägenhet!
Mvh Cecilia

Lina sa...

Hej cecilia! Yes, vi bor på bergsgatan, men jag tror inte att ni bodde ovanför våran lägenhet för vi har de två översta våningarna! Mvh Lina

Cecilia sa...

Hehe okej :) Så ni bor i den gamla delen då med andra ord! En femma är de va?
Mvh Cecilia

Lina sa...

precis =) en stor femma på 170kvm =) du bodde i nya alltså?

Cecilia sa...

Precis jag bodde i nya 1K så typ vägg i vägg mer er lägenhet helt enkelt :)
Hoppas du mår bra och skönt att läsa att glukosen var bra!