måndag 24 januari 2011

Mer tips!


Bok nummer två var nog snäppet vassare än första boken. Jag tycker verkligen ni ska läsa de om ni har tid.
Det sunkiga i att ha läst två riktigt bra böcker är att det blir svårt att börja på en ny, då kraven på böckerna höjs en aning för varje riktigt bra bok man läser.

På tal om något annat. Har ni sett några bra filmer ni kan tipsa om? Jag har sett ganska många filmer på sista tiden men tycker att utbudet just nu är ganska kasst.
Eller tips på bra serier för den delen.

Annars då? Mår ni bra?

Jag ska tvätta håret idag, spännande va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åsa Larson, Camilla Läckberg, Viveka Sten skriver bra böcker. O många!! Störtskön blogg. Lycka till med allt

Lina sa...

Tack för tipsen =) Åsa Larsson har jag läst alla, helt ok böcker. Läckberg har jag aldrig riktigt gillat. Viveka sten ska jag testa på!!!

Kul att du gillar bloggenoch tack =D