fredag 12 november 2010

Det kan ni ju få!

Skulle ju faktiskt kunna bjuda er på lite bilder från våran helsingforstrip. Nu när jag inte har något bättre för mig.



Vi var på sealife i Helsingfors och kollade på fiskar!









                                         Spöket laban var där också!



                                          Undrar om vi kan åka hit sen?



Bry er inte om hur jag ser ut. Egentligen, i vanliga fall är jag ju ganska snygg. Vi får trösta oss med det.



Som tur är så är jag ju inte bara snygg utan också väldigt smart. Just nu får jag leva på min intelligens. Nedan ser ni hur jag skulle kolla ut på havsutsikten från hotellet och missade en ruta. Märkena på rutan är från mitt ansikte. En riktig face smash blev det.....Som sagt. Tur att man inte bara är snygg!



Vi passade på stöka ner som tusan på hotellet. Bara för att!



Vi besökte en jättefin gammal katedral samt domkyrkan i Helsingfors. Mycket vuxet och moget av oss tycker jag!





Vi trodde att det här var ett ryskinspirerat palats. Men det var Domkyrkan!

Inga kommentarer: