torsdag 18 november 2010

Så fort går det!


21 veckor. Så fort går det att skaffa sig en sån här kula.

-Fasen vad stor den är magen, sa Chirre
-Jo, jag vet svarar jag.
Jag undrar vad han har gjort, om han gått på steroider och skjutit i mig en muterad spermie, men det nekar han till.
 Jag fortsätter och säger att jag är lite orolig. Tänk om ungen är skitstor så hela jag går sönder.
-mmm, eller hur svarar han
-Jag vet faktiskt en tjej som sprack HELA vägen berättar jag.

-Lina, du är medveten om att det inte är så jävla långt mellan pullan och stjärthålet va...egentligen!

Ibland tror jag han glömmer att jag är hormonstinn och väger mer än honom! Eller också har han någon pervers dödslängtan.

3 kommentarer:

Malin sa...

Hoppsan !! Den var inte liten , men bara för magar är stora är de ju inte säkert bebis blir stor.. min låg på 35 med Arvid å han vägde 4650 .. aj aj men 12 min så var han ute åå bara 2 yttre stygn.. kallas de glapp el haha !!

Anonym sa...

Jag säger detsamma, som föregående talare. Men jag är i samma vecka som du och när jag kollar dina bilder, blir jag tvungen att kolla gamla kort, från när jag var gravid med nr 1 och nr 2. Jag ligger på samma nivå som då, gör du? Har du varit likadan förut? Tack för en härlig blogg förresten,den är ärlig och härlig, tycker jag!!

Lina sa...

Hej! med Moa var jag inte alls stor, gick nio kilo totalt tror jag!

Med Novalie var jag ganska stor men inte så här stor redan efter halva tiden.

Kul att du ska ha bebis samtidigt! nr tre för dig med förstår jag?

Kul att du gillar bloggen =)