tisdag 16 november 2010

Vilket skit!

Det märks att vi har jobbat mycket båda två.
Allt blir liksom lite eftersatt då.

Igår fanns inga rena handdukar när jag skulle duscha = paniktvätta
Moa hade inga strumpor i garderoben = paniksortera all ren tvätt
Kattlådan var inte tömd = jag får raseriutbrott då jag inte får tömma den själv.
Hunden bet sönder 1 mössa 1 sjal och ytterligare ett par trosor för mig = Hon kommer ett steg närmare att bli årets julgris + att det måste dammsugas upp allt skräp som blir av en mössa med tofs och en sjal med tofsar (måste göras i eftermiddag)
I morse fanns inget smör = jag fick köpa frukost på macken (barnen äter på dagis, morgonfritids så det gick ingen nöd på de)
Bensinen i bilen var nästan helt slut = jag kör på så länge det går för Chirre var tvungen att ha mitt visa-kort så han kan handla.

Jag säger som Pölsa i smala sussie: Fan att ingen kan tanka bilen.....

OBS! Trots allt har inga barn, djur eller pojkvänner kommit till skada! Alla har strumpor och frukost i magen!

Inga kommentarer: