tisdag 10 augusti 2010

Projekt!


Gårdagens familjeprojekt var bullbak. hallonbullar. Supergoda!
Familjens flerdagarsprojekt är just nu rumbyten. Ångrar alltid när jag börjar med något sånt att jag satte igång. Nu går jag och retar mig på stöket, men när det är färdigt kommer jag vara nöjd.

Igårkväll var vi hos pappa och firade farmor på födelsedagen. Det är så himla mysigt med alla syskon och numera alla syskonbarn. Även kusiner och kusinbarn var där igår. Stor familj är faktiskt underbart.

jag fick en present av min pappa igår, en riktigt fin som jag blev jätteglad för! Jag ska visa resultat av den sen.

Nu ska jag snart gå och jobba, lämna stöket, irritera mig över att det kommer vara stökigt när jag kommer hem.

Ska försöka älska de jättemycket istället, låtsas att jag är blind. ibland funkar det, ibland inte.

Inga kommentarer: