tisdag 5 oktober 2010

Det blev bra till slut....


Det blev trots allt en bra avslutning på en dag som började dåligt.
Efter jobbet hade jag en efterlängtad dejt med min underbara kloka vän J som jag tyvärr träffar alldeles för sällan.
Det blev fika på stans mysigaste café och en jädra massa "catch up".
Hon är sån där riktig energigivare den där J!

Älsklingen och jag blev sams, hunden var kvar hemma, sotaren antog alltså inte budet.
Vi sa att vi förmodligen kommer skratta åt allt det här senare. Att jag kastade päronsplitglassar efter honom igår i ren ilska.

Sotaren var ju som sagt var här idag, så nu brinner en mysig brasa i vårat vardagsrum och kvällen till ära så är det desperate housewives premiär ikväll.

2 kommentarer:

johanna sa...

Å vad fin du är Lina! Kram johanna

Lina sa...

Tack fina du! det var så kul att ses igår! saknar dig! det är så långt mellan varje gång!