måndag 4 oktober 2010

Kalas bokat och mina namnlistor!

Nu är barnkalas bestämt och bokat till lillsnuffsans 5 års dag. Det blir discobowling kalas. Novalie blev mycket nöjd med detta. Tack snälla ni som kom med olika tips och förslag. Jag ska återkomma och berätta om kalaset och rapportera om det var prisvärt och åldersadekvat. när jag ringde sa de att de haft flera 5 års kalas där tidigare och att de varit mycket lyckade, så nu håller jag tummarna.

Till något helt annat. Idag har jag gjort en tio-i topp lista på bebisnamn. En för tjejnamn och en för killnamn. Tänker faktiskt låta er ta del av de och hoppas även på lite feedback.
Måste bara observera er på att detta är mina önskningar varav de flesta (men några) inte delas med barnets far.

TJEJNAMN (utan inbördes ordning)

Joline
Lily
Luna
Nike
Isolde
Isa-Lee
Freja
Nea
Nikki

POJKNAMN (även de utan inbördes ordning)

Lexus
Max
Zack
Lykke
Tristan
Zander
Eddie
Jack
Minos
Nino

Om ni tittar på högersidan i bloggen så kan ni rösta på vilket namn ni gillar bäst! Välj gärna ett tjejnamn och ett killnamn!

Inga kommentarer: