lördag 30 oktober 2010

Jag vill vara i ditt kosmos

Jag sitter i soffan och tittar på tv 4:as "så mycket bättre" och bölar lite.
Idag var det Tomas DiLevas dag. Alltså bestämmer han vad han och de andra artisterna ska hitta på under dagen.
Först mediterade de (såklart). Det var kul att se Petter och Plura meditera.

Sedan åkte de till en pensionärsförening och bjöd de gamla på äppelpaj. De blev så glada. Christer Sandelin sjöng "dover calai" för de.

Jag lipar.
För att pensionärerna är så glada och för att artisterna är så genuint omtänksamma människor. Jag gillar DiLeva nu. Jag lipar nog lite för att han är så annorlunda, underbar och äkta.

Man blir uppenbarligen väldigt mycket känsligare när man har en bulle i ugnen.

Övriga iaktagelser av kvällens program: Petter är ganska snygg och Christer Sandelin är nog ganska välhängd.

Inga kommentarer: