onsdag 6 juli 2011

Hela vägen runt och inga fler bad i sommar!


Nu kommer hon hela vägen runt! Igår la jag henne på rygg, satte mig vid datorn och minuten efter låg hon så här. Inte ens tre månader. Vargen och jag har pratat och kommit fram till att vi troligtvis kan strunta i att skriva in henne på förskola och ansöka till KTH direkt.
Vidare behöver vi inte åka och bada mera den här sommaren. I går kväll när vi åkte till Toven och barnen badade så kom det en orm och simmade förbi Novalie. Precis vid huvudet.

Synen i sig var ganska skojig. Novalie VRÅLADE: En OOOOOOOOOOOOOOOOOrm och flög upp ur vattnet. Moa likaså.

Efteråt sa Moa till Novalie: "Asså, jag tänkte simma ut och rädda dig, men jag blev så rädd själv så jag sket i det."

Så nu behöver vi inte åka och bada en enda gång till i sommar. Barnen vägrar.

Inga kommentarer: