lördag 2 juli 2011

Jo men okej då.....

I natt har vi sovit med barnen hos Vargens föräldrar. Vi hade en trevlig kväll igår men Lilly gillar inte att sova borta tydligen, det var första gången hon gjorde det. Hon har varit vaken ungefär en miljon gånger känns det som och efter frukosten åkte Lilly och jag hem för det kändes som om jag skulle falla ihop av trötthet.

När vi åkte hem kom en störtskur och det har detsutom  regnat stora delar av natten. Vargen den smarta (?!) hade lämnat balkongdörren i sovrummet öppen så när Lilly och jag kom hem och skulle dyka i våran sköna säng så var den plaskblöt. Golvet var blött och mellan tårna sipprade det fram vatten när jag stod på mattan.

Så istället för att sova så torktumlar jag nu sängkläderna och har torkat golvet. Och sitter här.

Ja, ja...man kan väl inte få allt. Igår tog vi ett gubblut Lilly och jag mellan 10 och 14.30.

Inga kommentarer: