lördag 16 juli 2011

Tack Jack!

Visfestival igår. Vädergudarna var nådigare än på torsdagen (då jag dock inte var där, men led med de som var) och musiken underbar. Nästan alla var bra igår. Riktigt bra. Förra året när jag var på lördagen tyckte jag att var ungefär 50/50, men igår var alla bra.

Bäst var förstås Jack. Underbara, underbara Jack. Snygg och röst som en gud. Jag blev lite kär. När han spelade "Skurkar och baroner" så reste sig håren på armarna. VILKEN RÖST han har. Snygg är han också, nämnde jag det?



Eleverna från visskolan som agerade förband var grymt duktiga. Jenny Almselius såg jag förra året och var lika bra i år. Sanna Carlstedt var grym. Fan vilken kväll för en visälskare som mig. 







Inte nog med det. Ikväll går jag dit igen!

1 kommentar:

Thina sa...

Jack är så sjukt lik sin far, som också var en underbar trubadur!