söndag 31 juli 2011

Hemma igen!

Okej, nu är vi hemma igen. Något mera sliten, trött och i behov av minst ett års vila innan det blir någon semester igen. Eller vem försöker jag lura? Jag känner så här just nu: ALDRIG MER!!!

Men lugn hörrni, barnen har haft roligt. Jag biter ihop och håller allt för mig själv. Allt för att de ska ha det bra.

Vi har levt som zigenare på ca 20 kvm med ett par dagars ösregn och några soliga.

Vi har varit i Borgholms slott, badat i havet, shoppat, ätit på restauranger, grillat och spenderat två heldagar på ölands djurpark varav en då det ösregnade.

Jag har troligtvis fått multipla wiplashskador efter att ha gått med på att åka radiobil i passagerarsätet med Moa.

Fradgskvällen hade vi barnvaktshjälp av sommarkatten och hans flickvän så jag och Vargen fick gå ut och äta själva. Det var våran ettårsförlovningsdag. Underbart snällt av de.

Ni får bilder sen. Mera rapport också. jag orkar inte nu. Ville bara att ni skulle veta att jag överlevt!

Inga kommentarer: