fredag 8 juli 2011

Tre månader!






Idag blir min miniprinsessa 3 månader. Jisses vad fort det har gått. Hon har firat sin tremånadersdag med att sova ganska mycket och tyvärr med att ha ont. Efter vaccinationerna alltså. Benen är svullna och ömma och det värker i mitt mammahjärta.

Mina stora tjejer är i Danmark på legoland med sin pappa, sommarkatten och Vargen jobbar helg båda två och jag ska njuta av tystnaden och Lillys tjocka kinder hela dagen imorgon. Ända till kvällen då det är dags för 30 års kalas för min storebrors sambo.

Igår var min underbara stora lillasyster på besök och på natten fick jag hoppa in och jobba. JOBBA!!! Det har jag inte gjort på över 7 månader. Shit vad jag saknar att jobba kände jag i natt. Men lika mycket som jag saknar att jobba så älskar jag att vara hemma med Lilly. Jag trodde jag skulle sakna ihjäl henne i natt. Men att hoppa in ett pass då och då känns helt fantastiskt. Jag har alltid gillat att jobba.

Det var väl allt tror jag. Eller nej. Jag lyssnar ju alltid på era råd så nu ska jag gå och lägga mig med Viveca Stens första bok som jag blev tipsad om. Jag tar era tips och ord på fullaste allvar.

Nu var det väl allt? Nej....jag har fikat med en arbetskamrat hela eftermiddagen med. Mycket trevligt. Han är sjukt rolig. Ett långhårigt lyckopiller liksom.

Nu var det allt!

Inga kommentarer: