fredag 2 september 2011

Fucking slut!

Nu är jag helt slut, på gränsen till psykotisk faktiskt! Jobbade 16 timmar i sträck, kom hem i morse efter att ha varit vaken i lite drygt 25 timmar och däckade. Vaknade till efter ett tag och insåg att jag behövde sova mer när jag på riktigt inte fattade hur man avläser en klocka.
Helt allvarligt så tänkte jag: " vad betyder det när den långa visaren står på sexan"

Somnade om en stund till och fick sammanlagt ihop ca 5 timmars sömn.

Studsade upp och dövade mitt dåliga samvete att jag varit borta med att ta med Lilly till simhallen och busa med henne där.

Hem igen och tvätta, bädda, dammsuga, plocka iordning, städa badrummet och plocka ur diskmaskinen eftersom jag lever ihop med en man!

Nu ligger jag i soffan och väntar på att Vargen ska gå till jobbet. Jag vill egentligen sticks ner till stan och köpa mig en god bit ost. Mögelost att smaska på i helgen men jag orkar fan inte.

Så om någon vill ta sitt ansvar att förse mig med ost så vill jag ha en rejäl bit santa gyr från ost och deli. vi kan dela! Jag har rödvin! Detsutom är jag övertrött och då är jag ganska kul!

Inga kommentarer: