torsdag 8 september 2011

Nu gör vi klart det här!

Fick en spydig kommentar idag där anonym ifrågasatte om jag inte hade tre barn och om de två äldsta kanske har flyttat hemifrån!

Då gör vi klart det här en gång för alla! Jag har tre barn. Jag älskar de allihopa oändligt och LIKA MYCKET!

Men mina två stora barn är just ganska stora och mycket medvetna. Framförallt Moa är i en mycket känslig ålder, läser min blogg dagligen och VILL INTE att jag skrivet om henne annat än om hon godkänner det och beroende på vilket humör hon är på!

Även Novalie förstår väldigt mycket, är också i en känslig ålder men på ett annat sätt än Moa och därför får jag vara försiktig även med henne. För ALLT kan vara PINSAMT

Tråkigt att du anonym inte tänker längre än så och istället anklagar mig för att glömma bort mina två stora barn istället för att använda en pyttedel av din hjärna för att tänka logiskt!

Detsutom gör en bebis framsteg varje dag vilket gör det logiskt att det finns mera att blogga om!

Detsutom om jag måste förklara mer ingående så går de stora i skolan på dagtid vilket gör att jag inte har så mycket att blogga om de på dagtid.

Äh, varför fortsätter jag att förklara mig? De flesta med normalt vett och sans fattar vad jag menar utan att jag ska behöva typ föreläsa och visa bilder på pekboksnivå!

Tråkigt att det alltid finns gnällfittor som letar fel på andra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bry dig inte om sant dar skit! Den dar personen kanner ju inte er. Det finns val inga blogg regler som sager hur manga procent av vad man ska skriva om.
Ar han/hon trott pa att lasa babis sa finns det val sa mycket annat att lagga sin tid pa. Du tvingar ju ingen att lasa.
Kram
Anna

Lina sa...

Tack så mycket Anna! Kram