måndag 5 september 2011

Mina fina flickor!

Nu är de modeller alla tre! Kolla HÄR!!!    


Funkar inte länken har ni sötnötensidan länkad på min sida under favoritbloggar

Inte så konstigt att de är där, de brås på sin mamma! Vackra och intelligenta!

Ni måste skaffa Sötnötenmössor till era ungar förresten, det finns massor tyger att välja på. Jag vill ha mössor i nästan varenda ett. Och dreglisar. Plötsligt blev det kul att Lilly dreglar.

"Nämen oj, dreglar du? Bäst vi slänger på en sötnötendreglis"

Jag vill ha påslakan och örngott till spjälsängen med, men nu får jag hejda mig ett tag. Vargen blir galen. han har förresten förbjudit mig att köpa moonbootsen till Lilly. han säger att man inte får köpa skor till en bebis för 700.

Vilket skitsnack. Klart man får. Om de är riktigt söta!

Inga kommentarer: