söndag 18 september 2011

Hemska mardröm !

Lördagen fortsatte med att Vargen vaknade relativt tidigt efter nattjobb och vi åkte till Lillys farmor och farfar och spenderade eftermiddagen där.

Lilly blev ompysslad i vanlig ordning. Hon är en bortskämd liten tjej. Överallt och hela tiden finns någon som vill busa eller pyssla med henne.

Är det inte jag eller Vargen så är det mor/farföräldrar . Även hennes systrar avgudar henne och kommer springande vid minsta pip. För den delen har vi många vänner som gärna tar för sig av lillygos, och syskon till oss!

Ja, herregud . Inte konstigt egentligen att den ungen alltid är så nöjd!

På kvällen igår var det bara Lilly och jag hemma. Moa var på tjejfest hos grannen till ganska sent. Meningen var att hon skulle sova över men ångrade sig och kom hem.

Just det, i går natt hade jag en fruktansvärd mardröm. Någon kom och tog Lilly ifrån mig för att mörda henne . I drömmen bålhöll jag henne och grät och skrek.

Jag vaknade helt genomsvettig! Jag hade nog kunnat krama ur både täcke och madrass! Hemskt!

Underbara unge vad jag älskar dig!

Inga kommentarer: