fredag 16 september 2011

Min vackra stora flicka!

Moa gick på disco ikväll. Eftersom hon börjat mellanstadiet så får hon gå på det sena discot som slutar halv elva, och det är stort!

När jag frågade vad hon skulle ha på sig bad hon att JAG skulle ta fram kläder åt henne, för jag har BRA KLÄDSMAK sa hon.

Sen bad hon att JAG skulle sminka henne för jag SMINKAR FINT!

Åh, underbara unge som växer så fort (men som fortfarande tycker mamma är bra att ha)

När hon kommer hem ska vi sitta och prata och mysa, för imorgon hade hon fullt upp. Då ska hon till simhallen, till ishallen och kolla när killarna i klassen spelar match och kanske hälsa på sin kompis som opererat sig.

Hur snabbt gick det? När blev hon så stor? Nyss bytte jag hennes blöjor och förtjusades över varje litet framsteg. Pussade hennes rultiga kinder och sjöng imse vimse spindel!

Damn it så sentimental jag blir. Men så jäkla stolt jag är över denna underbara lilla människa!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Sluta skrämmas... Växer dom verkligen så fort?!

Lina sa...

Japp, de gör det!