lördag 3 september 2011

Pyjamasparty!

Sjukt psykostrött idag också. Fick väl ihop fem timmars sömn natten som var. När jag är så här övertrött kan jag inte sova för det, trots att jag verkligen borde.

Känner mig sliten, och PMS: ig (läs förbannad och känslig)

Vargen jobbar natt hela helgen och det är nog lika bra.

Lilly och jag blev bjudna hem till Sigrid och hennes mamma ikväll, men tyvärr somnade Lilly när vi bestämt att vi skulle åka. Hon hade knappt sovit något under dagen så väcka henne kändes inte som ett alternativ.
Men det blir fler gånger!

Istället kröp jag ner i sängen bredvid min lilla prinsessa och tänkte somna tidigt (läs leka med min iphone tills jag stupar)

Men då kom min fina vän Maria, även hon hade pyjamas på sig, så vi tände ljus och drack te i våra pyjamasar.

Sen tog vi av oss till underkläder och hade kuddkrig.... Nej , det gjorde vi inte. Nu spårar jag ur, måste sova!

Inga kommentarer: