lördag 12 mars 2011

Lördag!

Fyndiga rubriker jag har va? Fredag, lördag.......nästa gång blir något vettigare. Lördagen innehöll iallafall simhallen med alla barnen. Jag badade inte. Det är så mycket skitäckliga baciller i simhallen och jag vill inte åka på en förkylning till nu.
Istället satt jag därinne och hjälpte Vargen att kolla kidsen och höll på att svettas ihjäl. Tur att de säljer glass. Efteråt blev det Cornermat och sedan sov jag till fem på eftermiddagen vilket gör att jag inte är så trött nu. Jag skulle kunna tänka mig att föda barn istället för att sova.

Final av Mello med då. Jag hatar ju mello men Moa vill se så därför fick jag offra mig. Båda tjejerna ringde och röstade på Eric Saade eller "Manboy" som Novalie kallar honom för. Typiskt att han vann. Urkass. Jag gillade Nicke Borg.

Inga kommentarer: