fredag 4 mars 2011

Men allvarligt?

Expedit i kassan när jag betalar mitt shit: Jag har en sak jag vill visa dig. jag har varit på kurs, då fick vi veta att den här krämen är bra att smörja in magen med. Den tar inte bort bristningar, men den hjälper till så att det inte uppkommer nya. Jag tänkte att det skulle vara något för dig!

Jasså, det tänkte du? Tro det eller ej, men trots trettiokilos viktuppgång så är INTE bristningar ett av mina problem. Då hade jag kanske FRÅGAT efter någon sådan kräm. Jag blir så jävla trött!

Säger de när det kommer kommer in en tjockis att de fått in ett nytt dietpulver och att de tänkte att det vore något för den personen?

4 kommentarer:

suzie sa...

aaaaaaahahahahahahahahahahahahaha!!
vad jag hade valt va med hahahahaha jag hade garvat ihjäl mig (utom käftsmällavstånd från dig. erkänn att du gormade i ansiktet på henne så det fladdrade i hennes frisyr att BRISTNINGAR TAMEFAN är det enda som INTE har varit nåt bekymmer för dig. hohoho

suzie sa...

VELAT va med ska det stå. hahaha jag garvar fortfarande

Lina sa...

Tro det eller ej min vän,men jag var helt lugn. jag är så fet och avtrubbad numera. jag tackade så mycket men sa att jag redan hade såna krämer hemma och svor inombords.

Herregud, du hör ju....jag har helt tappat bort mig själv!

suzie sa...

ja, fy fan. du verkar helt ur gängorna asså. menar du att du inte ens förolämpade henne litegrann? inte ens förolämpade första bästa i nästa affär om du va lite sen på att reagera? jag tror kanske du borde ringa 112 i så fall.