söndag 27 mars 2011

Vilken jävla natt!

Som sagt. Mina strategier fungerar inte så bra. Inte heller försöket med en hund till över natten. Hollie hade alltså sitt första sleep over party med en hundvän. De fick däremot inte sova tillsammans eftersom hennes vän inte är kastrerad. Därför fick Alfons vara där nere vilket resulterade i att han när jag äntligen lyckats somna igår sto och gnällde och väckte mig.

Sedan sprang han in och kissade i Moas säng vilket gjorde att Moa kom upp och väckte mig och fick sova hos oss.

Sedan vaknade Emilio och grät, alltså vaknade jag igen. När jag sedan för femtioelfte gången lyckats somna om så började kattjäveln att skrika och väckte mig. IGEN.
Sen vaknade Emilio igen och jag gav upp.
Vid halv tre tiden gick jag upp och kollade på sex avsnitt av sex and the city. Framåt sjutiden gick jag och la mig igen och fick somna om en liten stund.

Sedan vaknade ungar och Alfons sprang in och kissade i Moas säng en gång till och Hollie sprang in i badrummet och kissade och det var bara att ge upp chansen till sömn den här dagen. Istället blev det en jävla massa tvätt av sängkläder.


Men söta är de i allafall.

Slutsatsen av denna helg och mitt tips till er gravida är alltså att det INTE fungerar att planera in en massa roliga saker man vill göra en helg. Det resulterar bara i att man blir slutkörd och inte orkar föda barn.

Inga kommentarer: