måndag 7 mars 2011

Ny bil!

Nu har vi äntligen hittat bilen vi ville ha och köpt den idag. Känns skönt att vi hann med det innan bebisen kom. Min Snälla bror Simon följde med oss och hämtade den, och kollade så att allt verkade okej. Jag är nollställd när det kommer till bilar, men pruta kan jag!
Mannen vi köpte bilen av var körskolelärare och anmärkte direkt på brorsans körning när han provkörde den. Tur att jag stod över provkörningen, risken finns att han som körskolelärare skulle fatta ett moraliskt beslut och inte sälja till mig.

Nu får jag överge min gamla ford. Hon har ingen spoiler kvar och diverse andra skönhetsfel efter att ha varit i min ägo i över två år.
Satan vad försiktigt jag ska köra i min nya Space Wagon. Det är den finaste bilen jag har haft. Vi kommer bli ett bra team!

Inga kommentarer: