torsdag 10 mars 2011

Rensning!

Jag tog ett ordentligt tag i barnens garderober och rensade de idag. Det var länge sedan och alltså mycket välbehövligt. 12 kassar kläder fick jag lägga undan vilket i sin tur bidrog till en sväng på stan för att inhandla lite nytt.

På förmiddagen fick jag oväntat men välkommet besök av min vän David. Det var länge sen och kul att snacka lite. Jag hade såklart Gevalia hemma och Dora chokladkex.

Vi har hämtat Emilio idag med så hela familjen är samlad nu under helgen. Ska försöka passa på att få lite fina kort på alla barnen. Mest av allt hoppas jag ju på att bebisen ska behaga komma ut. Det känns så overkligt, att det är dags nu. Att h*n är färdigbakad och komma ut närsomhelst. Shit vad jag längtar. Ge mig smärta!

Jag törs knappt ringa pappa längre, han tror det är dags varje gång!

Inga kommentarer: