torsdag 31 mars 2011

vakennatt

I morse skulle jag ha träffat min sötaste Ann-Sofie och ätit frukost med henne, men efter ännu en vakennatt på grund av sjukt jobbig halsbränna så tillbringade hela morgonen och förmiddagen i sängen istället.
Halsbränna är grymt jobbigt och jag fick sitta och sova för att få ihop någon sovtid alls. Jag ska sluta äta innan jag går och lägger mig nu.
Vargen jobbade natt också och då har jag alltid svårt att sova. Fjantigt, jag vet men jag gillar att ha honom bredvid mig på nätterna.
Jag vaknade också ett antal gånger av att jag svettades fruktansvärt mycket. Antingen hade jag feber eller så var det mina sjuka mardrömmar som orsakade det. Herregud vilka skumma drömmar jag drömmer om nätterna nu.

När jag hämtat lillgosan på dagis så tog vi ett storröj på hennes rum. Mycket välbehövligt. I natt vill jag vara vaken, men för att föda barn. Jag längtar så oerhört mycket efter bebis nu!

Inga kommentarer: