tisdag 22 mars 2011

Underbart väder!

Underbart väder är vad vi har haft idag. Satt på balkongen och solade, utemöblerna är på plats, vårjackorna framtagna och sommardäck beställda och blir bytta imorgon. Då är det vår va?

Gick en pyttesväng på stan (till HM och tillbaka till bilen) sen var jag helt slut. Det suger att vara höggravid. Jag vill gå långa promenader i solen nu.

Moa säger varje morgon när hon går till skolan: "hoppas vi INTE ses efter skolan idag! 

Framförallt längtar jag efter att få ta på mig "vanliga" kläder. Jag har inget att ta på mig nu. Inte som vi tjejer ofta säger utan på riktigt. Jag har ett par tights som har gått sönder, alltså kan jag bara använda de här hemma, kan komma till användning om förlossningen går snabbt, men då krävs det ju detsutom att jag inte har några trosor på mig och det känns inte riktigt aktuellt just nu. Detsutom använder jag Vargens kalsonger för närvarande. Alla tröjor är urväxta, även mammatröjorna så jag visar halva magen hela tiden. Som en a-lagare.  Fan så sunkig jag känner mig.

Ikväll är det i allafall desperate housewives att se framemot. Krävs det så föder jag nog i soffan, så bra är faktiskt det.


Alla tankar går idag till min älskade pappa som operarar axeln. Tänker på dig och hoppas det går bra!!!

Inga kommentarer: