torsdag 19 maj 2011

Besök!

Igår kväll fick jag ett spontant, oväntat besök av min vän Erika. Hon som tatuerar mig ni vet? Long time no see kan man verkligen säga. Hon hade med sig sina två små hundar varav en valp och gissa om mitt lilla hundfreak här hemma smälte?


Vi försökte hitta en tid så jag kan gadda mig igen, har ju tagit en paus under graviditeten men det var svårt att få ihop en tid. jag måste ha Vargen med mig för Lilly hänger ju liksom ihop med mig just nu och jag har ännu inte blivit en sån där modern morsa som kan bli tatuerad samtidigt som en unge sitter fast i tutten.
På tal om barn så visade Moa och Novalie upp sin sida av extrem syskonkärlek (ironi) och Erika tyckte att de fungerade som ett utmärkt preventinmedel.

Låt er inte luras av den här bilden. Skenet bedrar. De gör vad som helst för att vara med på bild.

Inga kommentarer: